Søknad om skoleplass

Det er inntak to ganger i året – før 1. oktober og fra 1. januar til 15. januar. Vi gjør det slik fordi vi har erfart at dette gir mer forutsigbarhet og stabilitet i klassene.

Foreldrebetalingen er for tiden kr. 800 pr. måned for barneskolen og kr. 900 pr. måned for ungdomsskolen (10 måneder pr. skoleår). For barn nr. 2 og 3 gis det 50% rabatt – øvrige barn går gratis.

Denne personvernerklæring gjør rede for hvilke opplysninger vi samler om deg, hva vi bruker opplysningene til, og hvem vi gir opplysningene videre til. Den angir også hvilke rettigheter du har i forhold til opplysningene om deg og hvem du kan kontakte for ytterligere informasjon eller spørsmål.

Nedenfor er noen eksempler på hvordan du kan gi Tomasskolen personopplysninger:
• Lete etter og gå gjennom innhold.
• Bruk av søknads- og kontaktskjema på nettsiden
• Kontakte oss for nærmere opplysninger.
• Besøke våre nettsider mens du er innlogget på et sosialt medium

Det er ikke vår hensikt å innhente sensitiv informasjon via nettstedet med mindre vi er lovpålagt å gjøre det. Eksempler på sensitiv informasjon inkluderer rase eller etnisk opprinnelse, politisk standpunkt, religiøst eller filosofisk livssyn, medlemskap i fagforening, fysisk eller mental helse, generiske data, biometriske data, seksualliv eller seksuell legning, og kriminelt rulleblad. Vi ber om at du ikke gir fra deg sensitiv informasjon av slik karakter via internett. Dersom du av en eller annen grunn velger å gi oss sensitiv informasjon, har du med det samtykket til, dersom slikt samtykke er nødvendig og gyldig etter gjeldende lov, at vi kan innhente og bruke opplysninger slik som beskrevet i denne personvernerklæring eller som beskrevet på stedet hvor du velger å gi fra deg denne informasjonen.

Vi går heller ikke aktivt inn for å motta demografisk informasjon fra besøkende på nettstedet. Du kan imidlertid velge å gi fra deg slik informasjon (f.eks. når du går inn på våre nettsteder fra et sosialt medium eller benytter online-skjemaer). Dersom du velger å gi fra deg demografisk informasjon til oss, har du med det samtykket til, dersom slikt samtykke er nødvendig og gyldig ifølge lov, at vi kan innhente og bruke den informasjonen slik som beskrevet i denne personvernerklæring eller som beskrevet på stedet hvor du velger å gi fra deg denne informasjonen.
På nettsiden vår er det mulig å sende oss e-post. Meldinger som sendes via nettstedet vil inneholde ditt navn og din e-postadresse, samt eventuell tilleggsinformasjon du velger å gi i meldingen.

Søknad om plass på SFO

Dersom du har spørsmål vedrørende SFO som du ikke finner svar på i informasjonen om SFO er du velkommen til å kontakte SFO-leder Maria Gilde Vikestad (tlf. 48298521, mariavikestad@tomasskolen.no).

Nedenfor er noen eksempler på hvordan du kan gi Tomasskolen personopplysninger:
• Lete etter og gå gjennom innhold.
• Bruk av søknads- og kontaktskjema på nettsiden
• Kontakte oss for nærmere opplysninger.
• Besøke våre nettsider mens du er innlogget på et sosialt medium